Klient: Ministerstwo Rozwoju
Agencja: Apella SA
Kreacja: Creative Director: Kamila Fobke;
Copywriter: Ewelina Karczewska
Account: Adam Ochendal
Produkcja: Highnoon
Data startu: listopad 2017

Polska TAKK

3 listopada 2017 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania podsumowująca II edycję Funduszy Norweskich i EOG. Na potrzeby kampanii Apella przygotowała dwa spoty piętnastosekundowe, których motywem przewodnim jest słowo Hjelpe oznaczające po norwesku pomoc. Hasło przewodnie kampanii - "Polska TAKK"  - wykorzystuje podobieństwo wymowy niektórych słów w języku polskim i norweskim. Dla nas "tak" znaczy zgodę, przyzwolenie akceptację. W języku norweskim znaczy dziękuję. W ten sposób dziękujemy naszym partnerom (Nowergia, Liechtenstein, Isladnia) za współpracę i pomoc w ramach Funduszy.

Polska na TAKK - spot nr 1

Spoty mogli obejrzeć widzowie stacji TVP1, TVP2, Polsat, TVN + kanały tematyczne, a także internauci korzystający z wiodących polskich serwisów. Przekaz był także uzupełniony o reklamy radiowe emitowane w Radiu Zet, stacjach RMF, Programach 1 i 3 Polskiego Radia, stacjach regionalne Polskiego Radia, TOK FM oraz Radiu Złote Przeboje.

Polska na TAKK - spot nr 2